Witaj, nieznajomy!
Pomoc, Kontakt

tel. 801 080 881
fax +48 71 3450065
zamienne@dedietrich.pl

Więcej na dedietrich.pl
Pomoc
Najczęściej zadawane pytania - FAQ
  • Składanie zamówienia
    1. Czym jest zapytanie o części?
      Części przy których widnieje ikona znajdują się w szerokiej ofercie firmy De Dietrich, ale możliwość ich sprowadzenia musi zostać najpierw sprawdzona przez operatora sklepu. Kliknięcie w tę ikonę, zamiast do koszyka, dodaje daną pozycję do "Zapytania o części". Takie zapytanie jest wysyłane razem z zamówieniem lub samo (jeśli koszyk jest pusty).
    2. W jaki sposób otrzymam odpowiedź na zapytanie o części?
      Gdy operator sklepu sprawdzi dostępność poszczególnych części w zapytaniu które wysłałeś, otrzymasz powiadomienie na swój e-mail. Będziesz mógł wtedy dodać do koszyka i zamówić te części, które są dostępne. Od tej pory części te będzie możne dodawać w sklepie do koszyka .
    3. Co oznacza podział zamówienia na czas realizacji "do 2 dni" i "do 15 dni"?
      Zamówienie na części, które są na stanie w odpowiedniej ilości, może zostać zrealizowane w ciągu 2 dni roboczych. W przeciwnym razie, maksymalny czas realizacji to 15 dni roboczych. W związku z czym, jeśli w koszyku są części z jednymi i drugim czasem realizacji, generowane są dwa osobne zamówienia. Jedno na części z czasem realizacji "do 2 dni" i drugie "do 15 dni".
    4. Jak liczony jest czas realizacji zamówienia?
      Maksymalny czas realizacji zamówienia (2 dni oraz 15 dni) dotyczą dni roboczych. Podkreślamy, że jest to czas maksymalny, więc w danym przypadku może być on krótszy.
    5. Kto ponosi koszty dostawy?
      Koszty dostawy zawsze ponosi kupujący (koszt jest doliczany na fakturze za towar).
    6. Jakie są formy płatności w sklepie?
      Płatność za towar przy odbiorze przesyłki.
  • Koszyk
    1. Do czego służy przechowalnia?
      Części dodane do koszyka lub zapytania można przenieść do Przechowalni. Pozycje w Przechowalni są zapisywane, dzięki czemu nie znikają po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu. W każdym momencie można przenieść części z Przechowalni z powrotem do koszyka i złożyć zamówienie.

      Aby przenieść części z koszyka lub zapytania do Przechowalni, należy zaznaczyć wybrane części na stronie koszyka i kliknąć przycisk "Do przechowalni". Z powrotem do koszyka przenosi się w analogiczny spośób, zaznaczając pozycje w Przechowalni i klikając przycisk "Do koszyka".

      Aby przenieść z Przechowalni do koszyka jedynie pewną ilość sztuk danej części, należy kliknać w ikonkę przy cenie danej pozycji w Przechowalni i wpisać żądaną wartość.
  • Rejestracja w sklepie i logowanie
    1. Jak można zostać użytkownikiem sklepu?
      Użytkownikami sklepu mogą zostać partnerzy handlowi firmy De Dietrich. Jeśli jesteś serwisem/instalatorem współpracującym z nami, powinieneś był dostać e-mail aktywujący konto w sklepie (jeśli go nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami).

      Jeśli chciałbyś korzystać ze sklepu, a nie jesteś jeszcze naszym partnerem handlowym, wypełnij formularz zgłoszeniowy.
    2. Nie jestem instalatorem, tylko osobą prywatną, czy mogę korzystać ze sklepu?
      Konto w sklepie mogą założyć jedynie instalatorzy/serwisy, którzy nawiązali lub chcą nawiązać współpracę z De Dietrich. Dlatego w przypadku osób prywatnych należy dokonać zakupu poprzez jeden z punktów serwisowych.
    3. Zapomniałem swojego hasła, co teraz?
      W przypadku zapomnienia hasła do konta w sklepie należy je zresetować tutaj.
  • Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, znalazłeś błąd na stronie lub masz pewne sugestie/uwagi,
    napisz na zamienne@dedietrich.pl.


Wpisz minimum 3 znaki!
Podgląd koszyka
  X
Koszyk jest pusty
[zobacz cały koszyk]